Hvem er vi

Bytelab er et udviklingshus, som blev grundlagt i Aarhus i 2001, og som ved opstart havde fokus på udvikling af hjemmesider og webshops. Siden da er der løbet meget vand under broen.

Vi har arbejdet inden for mange forskellige brancher, og har endnu ikke mødt en branche, vi ikke kunne forstå og bidrage positivt til. Hos Bytelab begrænser vi os derfor ikke, men vi har dog gennem tiden erhvervet størst indsigt indenfor finansiering og leasing til automobilbranchen. 

I dag er Bytelabs forretning baseret på målet om, at vi vil gøre din forretning bedre. Vores arbejde består i at gøre din arbejdsdag mere behagelig uanset typen af din virksomhed og forretningsstruktur. Det opnår vi ved at levere IT-løsninger, der opfylder og overgår dine forventninger.

For at skabe de bedste IT-løsninger er det en nødvendighed at kunne forstå den kontekst, systemerne skal indgå i. Derfor baseres Bytelabs arbejde på en forståelse af din virksomhed. Vi vil ikke kun forstå den lukkede sammenhæng, men derimod hele forretningsgangen. På den måde kan Bytelab i højere grad forstå den løsning, som kunden ønsker og forventer samt levere det og mere til. Vi har god erfaring med, at nye øjne på en eksisterende forretningsgang ofte åbner op for nye muligheder.

Bytelab beskæftiger i dag en række personer, der tilsammen har de nødvendige redskaber for kunne skabe den optimale løsning, som er målet i enhver sammenhæng. Du kan se personerne bag vores løsninger her.

Hvis det er dit indtryk, at vi kan hjælpe dig og din virksomhed til en lettere dagligdag, så tøv ikke med at kontakte os.

Bytelabs værdier

Vores værdier udtrykker ligeldes hvem vi er

Forretningsforståelse

Hos Bytelab har vi ikke kun fokus på IT, men mere på hvordan det påvirker hele værdikæden og kundens hverdag - målet er at skabe værdi hos kunden.

Refleksion

Den sunde skepsis, som skaber de optimale løsninger til hver enkelt kunde.

Respekt

For det, at vi påvirker kundens hverdag og dermed skal leve op til nogle forventninger omkring service, assistance og smidig implementering samt den efterfølgende effekt i kundens organisation.

Tillid

I samarbejdet med kunden er vi både rådgivere, sælgere og leverandører. Det kræver et helt specielt tillidsforhold, som vi konstant er opmærksomme på og sørger for at opretholde både før, under og efter leverance.