
Bytelab og bilbranchen hænger uløseligt sammen. Vi er stolte af vores nicheviden og branchekendskab, og det skal man naturligvis kunne se. Derfor har vi fået skabt en ny visuel identitet, og som en del heraf, et skarpt og tidssvarende logo med referencer til typografien fra kodning i console. Se det nye logo udfolde sig her
Samtidig understøtter vores nye visuelle fortællingen om, at det hos Bytelab ikke alene er bits, bytes og pixels, der gør forskellen. Det er menneskene bag. Dygtige, dedikerede og nysgerrige mennesker.
”Vi havde brug for noget nyt. Vores daværende identitet havde stået i næsten 10 år, og vi havde skabt en stærk plads i markedet, men vores brand var ikke fulgt med, så det trængte til en opdatering.
Og jeg er glad for resultatet. Vi har nu fået en stærk visuel identitet og en grundfortælling, som har givet os en mere klar og skarp stemme i markedet. Samtidig har vi brugt det internt til at vise, hvor vi er nu, og hvor vi gerne vil hen.” – fortæller Jakob Lykke Hansen, Direktør hos Bytelab.
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål til et af vores indlæg, eller hvis du ønsker en dialog om et muligt samarbejde.